lördag 21 mars 2015

SOVMORGON

Idag tog både jag och Per en välbehövlig sovmorgon. Minns inte när någon av oss sov längre än typ 10. Men idag slog vi till och vaknade väldigt sent. Jag är annars väldigt morgontrött, men det sista har jag varit riktigt flitig och kommit upp innan Per åkt till jobbet. 

Idag skall vi börja packa, Per är just nu på posten och hämtar delar av det jag beställde på nätet till hundrummet förra veckan. Sedan är det dags att gå här och små plocka lite här och där. Så från och med nu kommer vi få bo i lådor några veckor. Men vi skall nog överleva det också.

Medan jag går här och grejer lyssnar jag igenom Madonnas nya platta, Rebel Heart. Med Madonna är det så att man måste lyssna på låtarna några gånger för att de skall bli bra men så är hon ju också Madonna och - ICONIC!! 


"If you tried and failed, get up again
Destiny will choose you in the end
If you don't make the choice, and you don't use your voice
Someone else will speak for you instead

What you want is just within your reach
But you gotto practice what you preach
You pay with sweat and tears, and overcome your fears
Never let the fire inside you leave

I-can, I-con, two letters apart
One step away from being lost in the dark
Just shine your light like a beautiful star
Show the world who you are, who you are

Yeah, there's another part of you no one sees
There's a burning fire that's underneath
Baby don't you know you were meant to be
Born to be, meant to be"

Iconic
Iconic
Ironic
Iconic

Inga kommentarer: