söndag 19 april 2015

SPA DAG


Idag har vi haft en Spa dag, eller kanske mera poolparty.. Renoverar man och gör fint inne så får man ju kanske fortsätta och göra fint ute. Så idag drog vi iväg till Poolkungen som ligger i Mölndal för att få lite inspiration och tittade på lite olika pooler och bubbelpooler. Jag vill ha det ena och Per det andra, så vi får se vad det blir. Kanske blir det båda... blir kanske inte i år men kanske nästa. 

Många delade meningar när det kommer till att skaffa pool. Vissa säger - Kööör, ni kommer inte att ångra er. Andra säger - Nä fy, det är bara en massa jobb och så är det dyrt. Vem tror ni jag lyssnar på?

Jag är ju så dum att jag redan nu längtar efter pool och bara för ett tag sedan längtade jag efter ett nytt kök, och det är ju inte en uppe ännu. Sitter här nu på altanen med en katalog och drömmer mig bort. Finns liksom ingen hejd på längan efter att renovera, fixa och få nytt..... - Hahaha...  




Fanns massor att välja på, olika former, storlekar och andra roliga tillval. Jag känner bara för att dra på mig baddräkten och hoppa i....   ;)

Inga kommentarer: