tisdag 4 augusti 2015

VARDAG


Först idag kan jag känna av att det är lite vardag för mig. För jag vet ju inte riktigt om jag har semester eller inte, samma året runt liksom. Men den sista tiden har varit hektiskt men väldigt rolig. Huset full i underbara människor, planering och genomförande av födelsedagar och massor med glamour och make overs som till "BlondinPeter" mm. - Åhh.. vad roligt, skulle vilja spola tillbaka och göra allt igen. Men nu är huset tomt och det är bara jag och hundarna igen. Vilket också är lite skönt, man får alltid de bästa svaren när man frågar dem något.   ;)

Men idag kom också sommaren hux flux, det är as varmt och samtidigt så försöker jag städa, tvätta, borsta hundar, städa, tvätta och borsta hundar om och om igen för att komma ikapp mig lite. Det går segt om jag skall vara helt ärlig. Efter en sommar som regnat bort så är man ju inte direkt van eller bortskämd med lite värme.

Till helgen blir det fullrulle igen, Carola på Trädgårn i Göteborg på fredag och sedan Cavalierspecial i Askersund på lördag, och innan dess är det ju lite att ta tag i....


Inga kommentarer: