onsdag 2 september 2015

USCH...


... vad tiden går. Känns som om man inte hinner med nått fast man när man täcker efter har hunnit med massor. Men vissa saker har fått vara då typ bloggen och lite annat. Man får ibland bara inse att man inte hinner allt och inte kan vara överallt på samma gång, även om man vill. Har massor med dåliga samveten som fått ligga som det nu är dags att ta itu med. Som att typ lämna tillbaka de klänningar jag och Johanna så snällt fick låna av Zetterberg Couture när Per fyllde 50. 

Idag skall vi ta itu med det då vi ändå är på språng med lite annat jag och Johanna. Per jobbar sent då han har stor besök så då får man passa på att göra annat. Har precis vädrat klänningarna och fixat en liten present från Conchita.  ;)


Hösten är nu här och vi går mot mörkare tider. Inte riktigt min favorit årstid men hösten kan vara fin men jag bävar nu för att vintern snart är här. Men som sagt, man får leva i nuet och njuta så länge det går och ta vintern när det är dags för den och den mörka perioden. Gäller att se saker och ting positivt här i livet. 

- Nähä... nu hinner jag inte mer då det är full rulle på hundarna och jag skall snart göra mig i ordning för att åka iväg en runda. Ha det gott!! 

Inga kommentarer: