torsdag 11 februari 2016

THE HAPPY MORFARS


Fick denna bild från Madelene igår då det var dags för ultraljud på den lille. Madelene och Jesper har bestämt sig för att inte kolla om det är en pojke eller flicka så som Johanna och Billy gjort. Alltså spänningen är ju olidlig, de tänker inte på att Morfar faktiskt är mega nyfiken. - Så himla taskigt!! Skämt och sido, blir spännande och det spelar ju ingen roll vilket kön det är, lika älskad och lika välkommen i alla fall. 

Nu är ju jag inte något proffs att läsa av röntgen eller ultraljuds bilder. Men det ser ju faktiskt lite ut som om HAN kommer bli väldigt lik Morfar i alla fall...  - Hahaha...   ;)

Nu känns det som om tiden går väldigt, väldigt långsamt. Jag vill känna, jag vill hålla, jag vill lukta, jag vill gosa. Johannas lilla Molly kommer till världen om ca 10 veckor och denna lille kommer i början av juli. Titel Morfar känns väldigt gammalt men jag är liksom redo har har nu vant mig vid tanken. - Bring it on!! 

Inga kommentarer: