tisdag 18 oktober 2016

SAKNAR....


Lite konstigt är det allt att man åker på semester bara för att njuta och komma ifrån vardagen lite. Men av nån konstig anledning kan jag inte riktigt slappna av när mina hundar är hemma och jag är på andra sidan av atlanten. - Saknar dem faktiskt.....

Tror jag glömt av att berätta att vi också har fått smått. Tre små Japanese Chin valpar efter Vouges Roiyaru Negai & Ch. Vouges Roiyaru Zama. Det blev två små pojkar och en liten tjej. Skall bli så himla spännande att snart få komma hem och se hur dessa små har vuxit till sig. 

Johanna och Billy gör ett superjobb hemma med alla våra hundar, stora som små. Är så tacksam för att de ställer upp och tar hand om dem när vi är ute och reser. 

Men det finns en och annan liten "byracka" på gatorna här i New York som jag får vila ögonen på under tiden. Men har ännu inte sett någon "Exellent".  ;)

Inga kommentarer: