onsdag 1 mars 2017

REKORD!!


Inlägget "Mitt Liv" som jag gjorde igår har slagit alla rekord på mest lästa inlägg sedan jag började blogga. Rekord är ju alltid kul att slå men detta säger ju en del vad människor där ute gärna läser.  ;)

Nu lägger jag detta bakom mig och tänker inte låta detta eller någon anonym ta min glädje med hundar ifrån mig. Det som är gjort är gjort och går nu inte att få ogjort. Men visst är det frustrerade att det får gå till på detta sätt. Jag känner i alla fall att det var riktigt skönt att få lätta mitt hjärta igår.

Ett stort tack till er alla för era fina meddelanden, kommentarer, telefonsamtal med tröstade och stöttande ord. Det värmer mitt hjärta att det finns så mycket goda människor där ute som har empati och förståelse. Vi får bara inte låta det onda ta över och trycka ner oss. Finns så mycket i livet som är positivt och mer värt att fokusera på.

Hundar är underbart och allt runt hundar är underbart. Tänk så många trevliga människor man träffar på vägen. Tänk så många underbara vänner man får över hela världen. Finns så mycket positivt och då inte bara all kärlek hundarna ger.

Önskar er alla en underbar onsdag!!

Inga kommentarer: