tisdag 1 december 2009

TELEPHONE

Är telefonen, hundmänsiskans bästa vän?

Jag som hade hoppats och trott att det var självaste HUNDEN! Telefonerna ringer & ringer. Det rings hit & det rings dit. Det hittas på en massa saker, om och om igen. Varför?

Bl.a:

- Den hunden var sjuk, och dog av det och det
- Högläsning av bloggar
- Diskutera andras valpar
- Vem som skall köpa valparna
- Såga nya importer
- mm

Detta gäller GIVETVIS inte alla. Långt därifrån. Men tyvärr så finns det en liten klick här å där som gärna gottar sig och hittar på saker, så att det tillslut blir elaka rykten. Lågt, mycket lågt. Att vuxna människor beter sig på detta viset. Samtidigt väldigt tragiskt, dessa människor kan inte må så bra. Då tycker jag ärligt talat lite synd om dem. Men det finns hjälp att få!

Tänk vad telefonen kan göra. Ibland önskar jag att det bara gick att ringa 112! Nedan en låt av Lady Gaga Ft. Beyonce. Ibland är det bara att stänga av telefonen (eller i alla fall öronen och inte lyssna på allt) och inte vara anträffbar. Så skönt!!!

Till mina vänner, ta inte detta personligt. Jag ÄLSKAR när ni alla ringer mig och era samtal. Sluta inte ringa..... ;-))


Inga kommentarer: