lördag 20 februari 2010

JAG E SÅ LYCKLIG...

Jag e så lycklig. Jag e så lycklig Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag. Jag e så lycklig, jag e så lycklig. Jag e så lycklig hela långa veckan ut!!

Tänk vad snabbt humöret ändå vänder när killar har MANS (Som sån sa). ;-)

Idag fick jag nyheten att Vouges Orthia, "Laila" som är efter Ch. Rosscrea Free Loader & Ch. Craigowl Ritz, var BIR i Slovakien. Hon fick ju då även CERT & CACIB! Så kul!! Tänk att vår lilla "Laila", som är så långt borta och gör det så bra.

Idag är det Meloifestival igen. Kanske detta också gör att jag är på RIKTIGT bra humör. Skall bli spännande att se mina favoriter, Alcazar & Darin. Eller blir det en skräll i helgen. Hoppas nu att taket på Scandinavium håller.... Det verkar vara mycket takras runt om i landet efter all snö som fullkomligt dimper ner.

Inga kommentarer: