tisdag 16 februari 2010

SNÖN VRÄKER NER IGEN!!

Åh, det kommer mera snö idag. Det började lite smått igår kväll. Men nu vräker det ner mera. Stora fina flingor dinglar sakta ner. Men det är faktiskt ganska OK, för vem vill äta gul snö!?

Hundarna har precis varit ut och rusat av sig i den nya snön. De har fått sin frukost och ligger just nu och sover, det snarkas i varenda hörn i huset.

Kelly, Tina, Marina & Jojo löper. De har precis kört tåg. Det turas om vem som skall vara "Loket", och verkar vara poppis.

Känner mig fortfarande seg, Per är i London och springer på modemässor. Visst är det skönt med kontraster. Han florerar i London bland massa fina saker. (som jag inte kan leva utan) och jag springer här och florerar bland mina hundar, valp kiss & bajs!! Men jag skulle inte kunna vara utan mina hundar heller, man kan säga att det är mitt kall, My Destiny!!

Inga kommentarer: