torsdag 1 april 2010

ANNA ANKA I FARTEN IGEN!!


Nu har fenomenet Anna Anka fått ett helt eget program. Tänk vad vi Svenskar kan reta oss på alla dessa program, och på Anna Anka. Men vi kan ändå inte låta bli att titta. Vi sitter där med ett stort flin och bara tittar. Oavsett om det gäller Hollywood Fruar eller Anna's nya program.

Jag kunde givetvis inte låta bli att titta. Men denna gången var det nog inte Anna Anka som chockade mig. Utan alla dessa "fjolliga" deltagare som hade sökt till programmet. Herregud, det pudrades näsor, och fixades oavsett kön!! Alla dessa underbara människor, go girls!!

Nä, jag skulle verkligen inte vilja vara en assistent till Anna Anka. Men kanske skulle jag kunna tänka mig att ha henne som MIN assistent. Tänk vad mycket som skulle bli sagt och gjort. Och jag skulle gärna visa Anna Anka att här på Vouges gör vi inte buisness "Hollywood Style" utan "Doggy Style"... ;-)

Inga kommentarer: