tisdag 23 augusti 2011

EN SÅN JÄKLA NATT!!

Allt började med att jag fastnade på en väldigt rolig och intressant hemsida igår kväll. Klockan bara rusade iväg och plötsligt börjar Per göra sig i ordning för natten. Jag var inte riktigt beredd och då inte heller inställd på att gå att lägga mig.

Men Ok, jag gjorde också mig i ordning och vi gick och lade oss. Per somnar som alltid på 2 sekunder. Klockan var i och för sig 23:45 så tidigt gick vi inte och lade oss precis.

Jag låg och tänkte en stund på de hemsidor jag hade gluttat på hela kvällen och kände att John Blund började komma. Men vad fan händer då. Mina armar är i vägen. Jag vänder och vrider på mig men det spelar ingen roll. Armarna sitter ju där de sitter. Hade sådan god lust att på något sätt bara plocka av dem och lägga dem på golvet. Så att jag kunde somna någon gång. Jag börjar vakna till och funderar på hur fan jag brukat ligga?!?! Kommer inte på en enda skön ställning där armarna känns OK.

MAJ GAAD – säger jag bara. När jag äntligen tröttat ut mig sig med att vända och vrida på mig och somnar runt 02:30 vad händer då. Jo värsta äckliga och verkliga mardrömmen kommer. Jag vet inte när jag drömde något sist.

I drömmen så stod en man av modell äldre och tittade in igenom vår altandörr som vi har i sovrummet. Han var i stort sett helt naken och var endast iklädd en par glansiga ill röda shorts, typ 70-tals Adidas!! Det läskiga var att han bara stod där och vinkade och tittade in och såg faktiskt ganska snäll ut… resten kommer jag inte ihåg. Men detta höll mig sedan vaken en stund till. Så många timmas sömn blev det inte inatt!

Asså shiit vad hjärnan kan ställa till det ibland. Inatt hoppas jag på att kunna sova gott med armar och utan att gamla gubbar i röda shorts står och tittar på mig!! ;-)




Inga kommentarer: