tisdag 31 juli 2012

FÖRLÄNGA SOMMAREN!!


Sitter just nu och tittar på alternativ att förlänga sommaren lite. Eller kanske få lite sol och värme i alla fall. Sommaren här hemma har ju inte varit den bästa. Sedan är det skönt att komma bort lite, det behöver både jag och Per. Speciellt Per då han den sista tiden har jobbat som ett as…
Frågan är bara, - Vart skall man åka? Kan inte riktigt bestämma mig, finns så himla mycket att välja på, får besluts ångest allan. Så fort jag säger något och visar Per alternativ så säger han.  – Oj, vad fint dit åker vi. Sen fortsätter jag och surfar runt och hittar massor med fler fina och bra ställen att åka till. Tanken är att vi sticker i väg en eller kanske två veckor i slutet av september eller kanske början av oktober. Allt beror på vad vi hittar.
Någon som har förslag på något bra resmål?
Hittade denna sida, kolla HÄR – hur skall man kunna väja på alla dessa drömställen??





Givetvis finns det billigare alternativ att hyra än de ovan. Men drömma är gratis och jag kan bara inte låta bli att titta!!

Inga kommentarer: