onsdag 22 augusti 2012

JAG KISSAR PÅ MIG….


Herregud, om min energi var nere på NOLL häromdagen så är den nu uppe i 12569722000258……
Har fått ett så roligt mail idag och jag säger som Erica brukar göra, - Jag tror jag kissar på mig!! En sån rolig ide och en sån rolig förfrågan. Hoppas, hoppas nu att detta blir av för det kommer att bli stort, MEGA STORT!!
Till detta söker jag nu en Manager, en stylist, en assistent eller ja en hel stab + massor med botox. Asså shit, vad spännande, hoppas nu bara att det blir något av detta. Varför har ingen tänkt på detta innan?
Oavsett om detta projekt inte blir av så har jag faktiskt lite annat på G. Inte som rör hund direkt men som ändå har med hundar att göra. Får jobba vidare på detta då vi ganska nyligen har tagit de första stapplande stegen mot något nytt. Så framtiden ser både spännande, ljus och rolig ut.
Den anmälan som jag skrev att jag har fått på mig häromdagen är nu borta. Personen som låg bakom har bett mig om ursäkt och allt är nu lugnt. Jag måste säga att det är stort av någon att faktiskt be om ursäkt. Det är inte det lättaste man utsätts för att göra ibland. Så än en gång, TACK!!
Nedan är en bild tagen idag på en av Rickey & Sarah valparna. Har även haft första familjen här idag som har tittat och hälsat lite på valparna. De blev 6 veckor igår så tiden rusar iväg… dags att börja planera på vem som skall var!!
Hum – kommer jag kunna sova i natt då. Kommer ha massor med tankar tror jag….  ;-)

Inga kommentarer: