tisdag 18 september 2012

TACK, TACK, TACK……


Det fortsätter och välla in mess och historier från olika håll. Jag måste bara återigen få säga - TACK. Känner mig så hedrad att just JAG får läsa om era livshistorier. Helt fantastiskt och jag ligger nu här i soffan med min iPad med tårar i ögonen och en mega stor klump i halsen.

 
Vissa historier är så hjärtgripande att jag inte vet vad jag skall säga. Tänk att det faktiskt finns så mycket genuint elaka människor, helt otroligt. Men på riktigt, dessa människor kan ju inte heller må så bra. Men det finns hjälp, annars kan man bara lätta lite på hjärtat. Att våga visa att man är svag och ledsen är också faktiskt en styrka som visar att man ändå är stark.
Ibland behöver vissa saker bara mogna innan man orkar ta itu med dem. Men när man väl gör detta så lovar jag, det känns bättre att lyfta på locket (hjärtat) och släppa ut allt som är mindre bra. Endast för att man skall kunna fylla på och sedan stänga locket med sådant som är mycket bättre!! Vi alla lever bara en gång, glöm inte det så se till att vårda er själva och alla runt om er.
Vi har alla en historia som kanske inte har varit så roliga alla gånger. Men glöm inte att den har skapat och format den ni är idag. Fortsätt att vara den ni är – Det är det som gör oss alla unika!!

Inga kommentarer: