måndag 17 september 2012

THE LARSSONS!!



VOUGES FLORIDA
 
Idag var det dags att flytta för i alla fall två av mina små pluttor!! Först ut var lilla Vouges Florida, vad hon skall kallas vet jag inte ännu men jag tror inte att Fam. Larsson var så noga med detta just idag. De ville nog bara få hem sin valp som det har lääängat sååå efter. En härlig familj där jag tror att lilla ”Florida” kommer passa perfekt. Ni kanske känner igen dem, de var och tittade på Cavalierspecialen i Eket.
VOUGES FASHIONISTA
 
Sedan kom Ingela ”Pingela” Larsson och fikade lite. Och vad händer, jo helt sådär härligt oplanerat och impulsivt så tar hon kort och gott med sig MIN valp, Vouges Fashionista. Men jesus, nu blev jag utan valp, men vad gör väl det när jag vet att mina valpar hamnar i så goda händer. Allt känns så tryggt och skönt.
Imorgon skall vi ta ännu ett avsked, då lilla Vouges Fragrance skall flytta hem till sin nya matte.

Inga kommentarer: