måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR!!

 
Idag smäller det nya året in. Jag ser faktiskt fram mot ett nytt år. Det är liksom nya insatser, möjligheter och chanser som komma skall. Inget är omöjligt och framtiden ser både rolig och spännande ut.

Hoppas att ni alla får en härlig kväll och en bra start på det nya året. Vill tacka alla som har följt bloggen 2012 och hoppas att ni även hänger med 2013. Jag börjar få fler och fler mail från människor i andra länder som följer bloggen, vilket är jättekul. Egentligen fantastiskt, och tur att det finns "Google translate". Även om översättningarna inte alltid blir så bra, har själv testat. Men man förstår i alla fall innebörden.

Givetvis är det även många i Sverige som följer bloggen, men på något sätt så gör svenskarna sig inte lika hörda som de ifrån andra länder. Per sa härom kvällen att det är lite som med ABBA. Alla lyssnade på dem men ingen berättade för någon att man gjorde det. Sen är jag kanske lite som Agneta, lite svår att nå privat! Så i det stora hela, - Typiskt svenskt! ;-)

Själv har jag massor med planer och nya mål med det nya året. I det stora hela kan det sammanfattas med "Att må bra". Detta året har varit så skönt och jag kommer ta med mig mycket av det. Något mer som jag har jobbat på i många år är att säga - Nej. Eller, - Jag vill inte. Känner att jag har varit dålig på det genom åren, men skall faktiskt försöka bli bättre på det. Att säga nej behöver inte alltid vara negativt.

Finns också så mycket mer jag vill förverkliga och göra i framtiden. Nya mål helt enkelt som gör allt bättre och enklare. Göra sånt som underlättar och sånt som är roligt och inspirerande. Sånt som gör att man helt enkelt - Mår bra!

Ikväll skall vi ta det ganska lugnt. Kommer en vän över på middag och vi skall fira lite tillsammans. Fira in vårt nya "Må bra år". Kommer bli mysigt!!

Så GOTT NYTT ÅR mina vänner!!!
And HAPPY NEW YEAR to all my friends abroad!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en bra och ärlig blogg! Hundvärlden är inte lätt, själv har jag lämnat den. Men har följt dig i flera år nu och får på så sätt ändå en gnutta koll på vad som händer.
Gott Nytt år!

Vouges sa...

Gott Nytt År!! ;-)

Slangbellan sa...

Jag har läst din blogg ett tag nu och tycker den är himla rolig att följa...har aldrig träffat dig MEN jag hittad er eftersom ni har Japanses chin och jag bara älskar den rasen och har själv lyckan att äga en...

GOTT NYTT ÅR från Norrland ! =)

Vouges sa...

Gott Nytt år Slangbellan från Norrland! ;-)