torsdag 10 januari 2013

A TRUE AND TRAGIC LOVE STORY

Efter allt som har hänt ikväll så behövde jag kanske inte mer tragiska saker. Men jag är som jag är och måste plåga mig lite så jag kunde inte låta bli att titta även om jag fattade att denna videon inte var någon komedi.

Allt är så tragiskt och jag kan inte riktigt förstå att ordet KÄRLEK inte betyder samma för alla när vi lever här och nu 2013. Att leva som gay är verkligen inte lätt alla gånger. Denna videon visar mycket sorg och problem som uppstår när KÄRLEK inte är samma för alla. Detta visade också Jonas Gardell så bra i sin miniserie "Torka Aldig Tårar Utan Handskar". Fast det var filmatiserat tillbaka i tiden till tidigt 80-tal.

Nu är det 2013, och allt är fortfarande precis samma. Oavsett var i världen vi bor och är födda. Kommer det någonsin bli bättre och lättare. I så fall frågar jag NÄR?


Inga kommentarer: