torsdag 10 januari 2013

TRÄNA!

 
Igår kväll tog vi oss till gymmet vilket var riktigt skönt. Men det var ganska tungt då vi har haft ett litet uppehåll över Jul och Nyår. Men nu får vi ta oss i kragen, det är ju nytt år och då nya insatser som gäller. För tänk, snart är Beach 2013 här!! Och jag har bestämt mig för att inte simma med gäddorna i vassen i år.. ;-)

Måste också erkänna att det är lite jobbigt att gå upp på morgonen. För man vet aldrig vad som väntar en. Vill inte, aldrig, never again uppleva det jag gjorde med Charlie. Men händer nått sådant så börjar man inbilla sig en massa löjliga och sjuka saker. Idag var det lugnt tack och lov. Så nu skall jag städa hos alla mina hundar. Det är minus ute och då kanske det kan hålla sig lite rent några timmar!!

Ha en underbar dag, för idag är en annan dag!

Inga kommentarer: