torsdag 28 februari 2013

BESÖK IGEN!!

Men vilka underbara besök jag har haft denna veckan. Besök som har gett mig så mycket härlig positiv energi. Tänk vad mycket glada och goa människor det finns, blir alldeles lycklig och super happy!!

VOUGES GIGOLO - "Gösta"
(Ch. Sanickro Knight Of Honour - Ch. Vouges Christina)
 
I tisdags kom en uppfödare med sina två tikar för parning. Igår var det en underbar dam här och tittade på Japanese Chins. Jag hoppas att hon fick samma positiva tanke som jag har om rasen. Jag gjorde i alla fall mitt bästa för att visa deras absolut bästa sida.

Idag har jag haft en "gammal" valpköpare här. Hon har köpt en Cavalier av mig för flera år sedan. Tyvärr har han nu gått bort och de vill nu ha en ny. Det är en härlig känsla att valpköparna kommer tillbaka och vill ha en till. Men samtidigt blir man då påmind om att man har hållt på länge då ett helt hundliv har svischat förbi och det är dags för en Cavalier!!

Så glada och goda människor allihopa. Tvekar inte en sekund att sälja hund till dessa damer och inte heller att låna ut mina hanar!! Det är sådana här människor och besök som gör att det är riktigt kul att kalla sig - Uppfödare!!

Nä, nu skall jag ta tag i min dag. Ligger lite efter i schemat, men vad gör det om man bara har trevligt!!