måndag 15 april 2013

MIKE & KITTY

Per är och får sig en omgång massage och jag har precis matat hundarna och även försökt fota Lailas valpar men det var kanske lite för mörk i rummet då det är så grått och tråkigt ute. Men lite kan man kanske se hur dessa små kämpar V. High Five och V. Hello Kitty ändå har växt till sig.


De är lite svåra att få att äta själva faktiskt. De väntar hellre på mamma Laila men hon har fortfarande massa mjölk så det går ingen nöd på dem. Dessutom är de bara två så de har hela mjölkbaren för sig själva.

De börjar bli lite fina nu att titta på. Man ser att de utvecklas i en rasande fart nu och de hoppar, morrar och busar med varandra. Måste säga att så här långt tycker jag nog att det ser lovande ut. Men vad 17 skall jag göra med dessa två, behålla eller inte?? - Det är frågan? Måste säga att jag är ruskigt sugen men hur blir det då med mitt tänk att försöka hålla nere antalet? - Det är den andra frågan?

Någon som har nån mer fråga?

Inga kommentarer: