fredag 24 maj 2013

HALLELUJAH

…det är fredag!!

Har just nu snöat in på Eric Amarillo låtar, och medans jag går här hemma så är Spotify på högsta volym och till och med Japparna dansar med och verkar glada….
Om sanningen skall fram så blev det lite missförstånd med mitt inlägg igår om ”Sambofet”. Per och andra tolkade det som att jag tyckte att han hade blivit sambofet på ett negativt sätt. Men det var ju givetvis inte riktigt så jag menade. Man kan kanske vara sambofet på många sätt och jag menade ju givetvis Sambofet på rätt sätt. Att man tar hand om sig själv och varandra precis som om man kanske då vore singel.
Många blir kanske lite förslappade med både det ena och det andra efter några år i ett förhållande. Man får liksom inte låta det gå så långt att man inte bryr sig om sig själv längre. Om man inte bryr sig om sig själv så varför skulle ens partner då göra det? Man kanske inte behöver gå så långt att man tar botox och annat. Men att man ser till och gör allt för att hålla ångan och spänningen uppe i ett förhållande. Det är ett jobb som allt annat i livet. – Så vill du ligga med mig (nu) då? ;-)
Låtarna har tänkvärda texter och jag bara undrar, - Vem av oss i Cyberspace är mest en Avatar? - Men hallå, vem bryr sig om 100 år.... 









Inga kommentarer: