fredag 7 juni 2013

FREDAG IGEN!

Alltså om tiden skall gå såhär snabbt så kommer vi alla bli gamla väldigt fort. Tycker nästan det är fredag hela tiden. Veckorna bara rusar iväg, var finns bromsen? Jag vill inte att sommaren bara skall svischa förbi. Kommer ihåg när man var liten och allt gick så himla långsamt. Man hade inget och göra och veckorna gick i snigel fart. Sommarlovet var också hur långt som helst. Det är lite annorlunda nu kan man säga.

Idag har min dag gått ganska fort den också. För det första så vaknade jag väldigt sent idag vilket gör att man missar en massa tid. Men jag har ändå hunnit med att göra massor som att både städa hos valpar, damma, dammsuga, vattna blommor, bädda rent, tvättat tre maskiner och vikt ihop dessa, plockat med disken, svarat på lite viktiga mail mm.

Just nu sitter jag och bara tar det lite lugnt innan jag skall börja fixa med hundarna då de idag lite tidigt pockar på mig att de är hungriga och vill ha mat. Men de får allt vänta lite...  

Bäst att passa på att njuta lite nu, för imorgon skall vi få vårt tak tvättat och även huset innan de skall målas. Kommer säkert bli kaos här när all skiten från taket skall ner...  

Inga kommentarer: