onsdag 19 juni 2013

GYMGROSSISTEN

Igår kom ett stort paket från Gymgrossisten med en massa kosttillskott och annat som kanske är bra och ha när man tränar. Jag är verkligen ingen piller kille för jag har verkligen svårt och har alltid haft att svälja stora tabletter.

- ÅH Maj Gaad, dessa var stora vill jag lova. Har nu på morgonen tagit min dos för dagen som bland annat skall detoxa och rensa kroppen från sånt som inte skall vara där. Men det tog tid, kändes nästan som om de skulle fastna i halsen och att jag skulle kvävas... - Jaja, skall man bli fin får man lida pin heter det ju.

Men de var så stora och så många tabletter så att nu är jag nästan mätt. Kanske var det inte bara tabletterna dom gjorde mig mätt utan allt vatten som behövdes för att svälja ner dem. - Hahahaha. Bra frukost, eller hur? Ikväll är det träning som gäller igen!!

Igår hade vi också trevligt besök och en av våra pojkar fick träffa en liten söt flicka. Nu är det bara att hålla tummarna och det blir nått fint. Såg också idag på Facebook att "Bailey" hade blivit pappa i Tjeckien till ett gäng trefärgade valpar. Lite kul att se vad som händer både här och där...

Nä, nu skall jag sätta lite fart här hemma och få lite vettigt gjort. Hoppas ni alla får en trevlig dag!! 

Inga kommentarer: