måndag 10 juni 2013

SKÖN DAG!

Har nu stått ute och borstat lite hundar. Halsyskonen "Noomi", Vouges Roiyaru Nozomi och "Viktor", Ch. Vouges Roiyaru Toriko fick sig också ett bad och blev fönade fina. Ok, "Noomi" var väl ingen konst för hon har ingen päls alls just nu. Hon har i stort sett tappat allt sedan hon fick lille "Uno".

Imorgon skall jag ge mig på deras pappa "BuBu", Ch. Homerbrent Asobu. Han ligger just nu inne med en mega päls. Alla mina Jappar har fällt massor, så även "BuBu". Men hans päls lossar inte riktigt och sitter då kvar. Borstar man och badar man inte då så blir det bara en massa tovor och extra jobb. Men med rätt redskap så är väl det också gjort på ett tjillevipps!! ;-)

Just det, fick idag också i sista sekund anmält till Tvååker. Har inte riktigt vant mig att det numera går ut 12:00 och inte 24:00 som tidigare. Undrar varför det blev ändrat så? Fast nu när jag kollade så är anmälningstiden förlängt tills imorgon 12:00. Typiskt då jag stressade Per så på jobbet med detta. ja, ja.. det fick i alla fall igång våra stress nerver lite granna. Så har du inte anmält, gör det nu!! 



Inga kommentarer: