torsdag 12 september 2013

MASSA BESLUT!!

Denna vecka har jag våndats fram och tillbaka mellan massa olika beslut. Kanske är det därför jag både har känt mig låg och trött, fast ändå haft svårt att sova. Det är nog blandat kanske, för jag var lite krasslig i början av veckan.
Fast det är inte bara jobbiga beslut, för det är "bara" ett tungt beslut. För mig riktigt tungt men ett måste då det inte finns något mer att göra. Resten är bara roliga och trevliga saker. Så ja, framtiden är spännande på många sätt. Lite av besluten avslöjar jag imorgon då några kanske redan blivit förverkligade då, vi får se. 

Nu skall jag i alla fall slänga lille "Mike", Vouges High Five i badet då han skall till veterinären imorgon. Kanske inte bästa dagen att boka kanske, då det är fredagen den 13:de imorgon. Men jag är inte så skrockfull, dessutom sa veterinären att det skulle gå bra oavsett datum. 

Hans "Cherry eye" har av någon konstig anledning kommit och gått. Men den sista tiden har det varit mer framme än borta och jag har då tillsammans med veterinärerna nu beslutat att operera detta. Eftervården skall vara enkel men jag förstod att veterinären tyckte att ett kejsarsnitt var lättare att utföra än denna operation. Så vi får hålla tummarna att det går bra. Men om jag förstod allt rätt så skulle han vara tillbaka hemma strax efter lunch. Och det är ju skönt att veta i alla fall, men han skall lämnas redan runt 07:00 imorgon bitti!!

Inga kommentarer: