måndag 28 oktober 2013

KLASS 3 VARNING

 
Jag vet inte men ibland känns det som om tidningarna och Tv alltid skall förstora allt så himla mycket. Men vem vet, kanske blir det kaos om några timmar. Men det är ju utfärdad en klass 3 varning här men om jag tittar ut just nu så ser det helt normalt ut. Tågen susar förbi utanför och ja... En helt vanlig dag. Men om det skall bli värre än vad det brukar, ja då får det nog utfärda en klass 10 varning eller nått.

Visst det regnar massor men då har vi runt Göteborg kanske alltid klass 3 varning. Jag följer inte väder och sånt så himla mycket, blir bara deppig av att se alla dystra prognoser. Bättre att titta ut på morgonen och liksom göra sin egna prognos. För ibland känns det som om Göteborg/Kungsbacka har blivit nya Borås.

Jag vet inte, men kanske ska jag ändå trots allt skall gå ut och ta bort våra parasoller. - Vad tycker du? :D

Inga kommentarer: