torsdag 10 oktober 2013

OK, IDAG GÄLLER DET!

Torsdag idag och på mitt schema står det Klinik 34, 15:00. Skall dit och göra mig lite vacker idag tänkte jag! - Hahaha.. Nä, men allvarligt. Jag börjar faktiskt känna mig lite nervös. Inte så mycket för själva grejen utan mer att bli sövd och inte ha någon kontroll. För det är ju lite speciellt, eller hur? Men det skall nog gå bra. Har ju varit där förr och känner verkligen att jag är trygg under Dr. Fredrik Bernes händer, eller skall jag säga kniv? - Nä, jag är inte rädd, jag ju ingen "pussy" heller...  ;-)


Så nu har jag fixat lite med hundarna och skall nu själv fixa mig innan detta besök. För innan måste jag duscha och tvätta mig i något som heter Descutan. Så det skall jag snart se till och göra. Det enda som är lite jobbigt just nu är att jag inte kan stoppa i mig något, magen skall ju vara så tom som möjligt. Men jag skall faktiskt inte gnälla, - Vill man bli fin får man lida piiin!! Det kostar att ligga på topp! 
 
Så nu blir det inte så mycket mer bloggande idag tror jag. Vi får se hur jag mår när jag kommer hem. Kanske blir det en bild eller nått på mitt nya jag, eller nja kanske inte. Beror på om jag ser ut som om jag har gått en typ 10 ronders boxnings match, eller nått. Vi får som sagt se!! 

Ha det gott, och var nu snälla mot varandra!! ;-)


Inga kommentarer: