torsdag 12 december 2013

2 MILJONER

 
- Maj Gaad, Asså Shiiiit och Herregud, fick precis se att antalet klick in på Vouges Dogblog snart är uppe i hela 2 miljoner sedan jag började med bloggen. Lite synd att jag inte kan se vem som just är den som klickar så att räknaren slår över till 2 miljoner. För hade jag vetat vem det var hade jag kommit och gett dig en stor fet puss!!

Hur kul som helst, tycker i alla fall jag. Men jag kan bara tacka alla er som orkar med mig och allt som jag gör. Det har varit vädigt kul, mycket roligare än jag trodde det skulle vara med en blogg. Det har ju blivit lite ris men mest ros. Och massor med nya utmaningar har det också gett mig. Så jag är nöjd!!

De sista två dagarna igår och idag har ju inte varit de bästa när det kommer till antal klick, men kanske inte så konstigt då jag heller inte varit så flitig med att blogga dessa dagar. Skit samma, nu kör vi mot 3 miljoner....  ;-)

- Puss på er alla!! 


Inga kommentarer: