onsdag 4 december 2013

EN TILL LÅÅÅÅÅNG NATT

Sitter här nu ensam i köket med en kopp te och bara väntar. Känner väl lite som att det kommer bli en lååång natt för mig idag igen. Sov ju inte speciellt mycket igår och nu är det bara på det igen. "Barbie", Vouges Wedding Song kämpar på bra och fick 23:20 en liten kille. Ganska exakt 24 timmar sedan "Baby" fick sin son 23:15 igår....  *Puh*

Men vad gör man inte för konsten, sova får jag göra när jag typ dör. I alla fall så har det gått bra såhär långt. Känner mig konstigt nog inte trött alls, går väl på någon sparad energi som man kanske har någonstans för tillfällen som detta. Lite tråkigt bara att sitta själv, så jag passar väl på att blogga lite. 

Nu tog mitt te slut, vet inte riktigt mer vad jag skall skriva så jag får väl göra mig en kopp till istället. Jo förresten, fick en bild idag från en valpköpare. Bilden är på "Dexter", Vouges Expectations och jag höll på att ramla av stolen när jag såg den. Herregud, vilket pälsmonster... - Men fin i alla fall.

Just nu föds ju små släktingar till "Dexter", skall bli spännande och se hur de blir när de är stora. ;-)
VOUGES EXPECTATIONS
(Ch. Clopsville Baileys - Ch. Clopsville Cimarron)

Skriver mer imorgon om "Barbie", när allt är klappat och klart!! - Natti

Inga kommentarer: