tisdag 24 december 2013

JULEN 1999

- Åh herregud, jag hittade precis en gammal bild på mig och Per från 1999. Detta var vår första jul tillsammans då vi träffades den 12 april samma år. Tänk vad tiden går, redan 14 år har gått. Jag ser likadan ut, tycker i alla fall jag. - Hahahaha... Men Per, ser ju nästan ut som John Travolta!!! - Hahahaha... - herregud vad roligt!!!

 
Senare denna kväll så förlovade vi oss också. Kanske lite tråkigt att göra detta på en dag som man firar annat. För det har ju liksom aldrig blivit av att vi någonsin har firat vår förlovning. Men det kanske inte är så mycket att fira. Fira gör man kanske mer på bröllopsdagen. Som vi har den 12 april, samma dag och datum som vi träffades. Vilket år vi gifte oss har jag fasen precis glömt av. Oops, säg inget till Per. 

Kul med gamla kort. Tyvärr har vi inte så mycket kort eftersom vi under vår tid tillsammans har kört digitalt. Och hur många gånger har inte datorerna kraschat så man förlorat alla bilder, om och om igen. Men denna bild finns kvar då Pers mamma tog denna med gammal hederlig kamera när vi var hemma hos dem och önskade God Jul för 14 år sedan....  ;-))

Nedan kommer en bild på vår lilla svarta plastgran. Per har idag varit duktig och fått upp den på plats. Och samtidigt så sjunger vi; "Granen står så svart och skön i stugan, granen står så svart och skön i stugan. Lalala, Lalala lalla la la... "

Inga kommentarer: