måndag 9 december 2013

VARNING - ÄCKLIG BILD

Jag vet inte med jag tycker sår och sånt är lite äckligt. Jag blir alldeles stirrig och vet inte riktigt hur jag skall göra. Sitter och läser igenom alla papper då jag precis har gett henne de mediciner hon skall ha inför kvällen. Så nu är allt det gjort, hon har även blivit matat med lite Recovery från Royal Canin. Hon tycker inte det är smaskens men nått måste hon ju få i sig. Hon känns ändå lite piggare denna gången än förra gången vi kom hem. Alltid nått...

Men jag blir snart tokig på detta. För när jag läser "Råd angående eftervård av Noomi", så står det. Skötselråd av drän medföljer nedan. Vaddå nedan, det står inget om det nedan. Läser då vidare i hennes jounal och där står det att de har spolat rent hennes drän. Med vad då? Hur då? När då? - Undrar ju då givetvis jag!??!?!?!

- Nä faan, det ser ut som om det blir några telefonsamtal till imorgon!! Nu skall jag ta mig en skön dusch och coola ner mig lite sedan är det dags att hoppa i säng.

Inga kommentarer: