måndag 2 december 2013

VIP-KVÄLL

Var ju en lite snabbis på Freeport igår då de hade sin VIP-Kväll. Men hör och häpna, jag shoppade inget, nada, zero!! Men jag hade god lust när vi kom till Scorett, där finns ju hur mycket skor som helst. Hittade typ 3-4 par jag hade kunnat tänka mig att ta med hem. Men Per tittade bara på mig, och så sa han - Men, du har väl skor så det räcker? Sedan sa han också, - Men, sådana har du ju redan!!


- Ja ja tänkte jag för mig själv, men jag har dem faktiskt inte i brunt!! Så istället för att shoppa skor så köpte Per typ 4-5 nya skjortor. Mest sådana med rutat mönster, för han har ju inga sådana alls. - Hahahaha.. 

Även om det bjöds på gratis korv under kvällen så orkade vi inte stå i dessa meterlånga köer. Så vi testade den nya Burger King som i dagarna precis har öppnat bredvid Freeport. Skräp mat som skräpmat...

Inga kommentarer: