fredag 20 december 2013

WOOHOO...

Nu har vi precis varit hos veterinären med lilla "Noomi" och tagit bort hennes stygn. Allt såg fint ut förutom en liten rådnad som har kommit där dränaget satt. Men det läker också sakta men säkert, så nu är hon fri och lycklig från allt. Hon liksom vi skall nu bara vila, läka och njuta av julen. Man ser i hennes ögon att hon är helt tillbaka, lycklig och glad som den lilla "Noomi" hon är.

Ser faktiskt fram emot 2014 nu, och då få lämna vårt otursdrabbade 2013 bakom oss. Nya positiva härliga tag som gäller och bara siffran 13 smakar ju inte så bra. 14 tycker jag låter mycket bättre, för visst kan det från och med nu bara bli bättre. 

VOUGES ROIYARU NOZOMI
(Ch. Homerbrent Asobu - Homerbrent Betsu)
 
Har ju sagt att jag hela tiden har en massa olika projekt på gång. Har inte fått tummen ur när det gäller något av alla dessa projekt som jag hade tänkt. Men 2014, skall jag baskemej se till att det händer. Jag känner mig liksom sååå redo för något nytt, något nytt att tänka på och något nytt att göra. Kanske är mycket samma men ändå på ett annat sätt. Dags att gå vidare liksom.... ;-)

Måste säga att jag känner mig lite glad och lycklig idag. Vet inte varför men kanske för att det är fredag och snart jul. Eller så har jag bara en bra dag idag helt enkelt!!!


Nä, nu skall jag fredags städa och fixa lite, så - Puss i ljumsken!! 

Inga kommentarer: