torsdag 23 oktober 2014

ANGEL OF THE NORTH


Nu har vi landat uppe i Newcastle hos Norma & Gordon (Craigowl Cavaliers) och jag måste säga att jag är lite seg i kolan. Denna resa med storm och allt har ju gjort att man inte riktigt har fått den sömn man brukar, och jag behöver mycket sömn. Men i natt fick vi i alla fall sova ikapp oss lite och fick en härlig sovmorgon.

Men, men... sova och vila får man göra när man dör. Så det är bara att köra rejset och igår fick vi gjort en del som att besöka Rick & Mark (Aranel) och vi har också levererat tre små Japanese Chins till tre olika ställen. Så, ja.. vi har redan fått gjort en del.

Så himla kul att också få träffa våra tjejer "Barbie" och "Rita" som har varit här på semester i några veckor. Jag tror faktiskt att tjejerna tyckte det var lika kul att se oss igen. "Rita" hon liksom satte sig bakom mig och visade de andra att, detta är minsann min "pappa".

Mer skall vi också göra innan vi åker som tillexempel att åka på utställning på söndag. Men jag måste säga att jag faktiskt lite trivs i detta land, så det kommer bli en mysig fortsatt minisemester då vi kommer vara kvar här i Newcastle tills på tisdag.

Det är något krångel med mina bilder jag har tagit för de vill inte föras över via mitt iCloud. Så jag får visa så fort alla de kommer över och på rätt ställe.

Inga kommentarer: