torsdag 26 februari 2015

VILKEN TORSDAG....


Vilket torsdag det har varit idag, allt har gått i ett och i typ 110. Veterinären har varit här och besiktigat och vaccinerat valpar och även vaccinerat lite andra Sedan var det bara att slänga två i badet och göra dem fina då två små killar idag har flyttat till sina nya mycket glada och ivriga ägare. Så ja, det har varit full rulle.....

Men när allt det var klart så gick jag faktiskt ut och satte mig i den friska luften med en kopp kaffe. Det börjar kännas lite nu att det är vår i luften. Så himla skönt att bara sitta där och titta rakt ut en stund helt för sig själv och bara varva ner.

Nu skall jag lägga fokus på "Me, Myself and I". För nu är det dags att börja packa väskan inför resan till England i morgon. Skall bli riktigt nice att komma i väg över helgen och bara få sitta ringside och njuta av att se alla jobba. Och inte att glömma, få träffa alla underbara vänner man har. Mitt trevliga resesällskap Kari är nu påväg ner till mig då vi skall upp i ottan för att hinna med vårt flyg i morgon.

Så nä, nu skall jag nog gå och fundera och våndas över vad som skall med till England och inte. Ha en fortsatt underbar torsdag... 

Inga kommentarer: