fredag 27 mars 2015

HAPPY DOGS AND HAPPY FRIDAY!!


Hundarna verkar lika nöjda och glada som jag över deras nya rum. "Betty" posar så gärna när jag kommer men kameran. Lika så hennes barnbarn nedan. Har ställt in deras divan från IKEA som annars brukar stå i köket. "Betty" älskar denna plats då hon lite är husets drottning. 



Glömde ju av att visa lite mer närbilder på det fina jobb de har gjort i hundrummet. Klinker överallt med en infälld metallist runt och på alla kanter som här på den lilla mellanväggen. Visst blev det snyggt? - Asså ärligt, detta jobb hade jag och Per aldrig klarat av att göra. Att vi ens tänkte tanken att göra det själva - Galet!


Nu är i stort sett hela köket borta och ute ur huset, bara köksön kvar. Så skönt men samtidigt lite jobbigt för nu får jag ju diska för hand, då i tvättstugan eller på nån toalett. - Öh, tänkte inte riktigt på det!!! :D Men det kommer bli en fantastik fredag i alla fall. 


Allt är ju inte riktigt klart då jag för några dagar sedan beställde lite nya Kuranda sängar, och de har inte kommit ännu då några var slut på lager. Så vovvarna får hålla tillgodo men de gamla sängarna & korgarna så länge. 

Inga kommentarer: