måndag 18 juli 2016

TRE GENERATIONER

TRE GENERATIONER....

Idag har vi givetvis varit nere i Varberg och hälsat på lille "Jamie" som kom till världen igår. Trots att jag sitter där och håller honom i famnen så har jag riktigt svårt att ta in att han faktiskt finns och att han är så otroligt fin att titta på. Man kan liksom inte sluta titta ... 

Stolt över honom men också otroligt stolt över min dotter Maddisen som har gått igenom allt detta med sin fantastiska Jesper. Lille Jamie kan skratta sig glad och vara lycklig över att ha så fina och stabila föräldrar runt sig. 

Till bilden ovan får vi addera två generationer till då med min mor och/eller far och min Mormor eller Farmor. Det kommer men kan alltid vara kul att ta lite generations bilder speciellt när man har möjlighet att göra det men fem generationer. 

Bilderna nedan tror jag talar för sig själva!! ;)

Stolta Föräldrar

Lill Prinsen Jamie







Två stolta mammor med sina bäbisar!! 

Inga kommentarer: