fredag 23 september 2016

TREVLIG HELG!


Som ni nu ser är "Uno", Ch. Vouges Roiyaru Share-Do inte längre med på listan i tävlan om Årets Japanese Chin 2016. Han fick äran att vara med på listan från sin första utställning i år fram tills nu. Men sedan kanske han klättrade lite väl fort, vad vet jag. Men nu är han i alla fall borttagen och diskad. För mig spelar det faktiskt ingen roll då han inte kommer ställas ut mer i Sverige i alla fall då han snart flyttar med Morgan till Mexico.  ;)

Det är nu en ny lista som blivit uppdaterad och ligger på JCS hemsida. En lite rörig sådan då 6:an ligger före 4:an osv. Men vad gör det så länge listan är rätt. Men är listan verkligen rätt? "Rosie" har varit på fyra utställningar och "Zama" har varit på sex i år. Sedan skall väl de två och "Kenza" med sina två utställningar inte ens vara med de heller. Jag är ju inte heller längre medlem då jag och Per av sa oss våra medlemskap i klubben den 6:e september. - Skall inte alla mina hundar då diskas? 




Jag bad min fina lilla klubb när diskussionen om "Uno" kom upp att tar man bort "Uno" så tar man bort ALLA mina hundar och även alla bilder på mig och mina hundar. Men av någon konstig anledning vill klubben inte uppfylla min önskan, jag förstår ärligt ingenting. Jag vill INTE vara med. Skall också tillägga att jag själv nu av en ren slump sett allt detta på klubbens hemsida, jag har alltså inget hört från Japanese Chin Societeten att detta nu har skett. 

- TREVLIG HELG!!   ;)

Inga kommentarer: