onsdag 12 oktober 2016

FRAMME!

Nu har vi landat i USA och vi har också sovit här en natt. Det blir lite omställning då med tid och allt. Resan gick bra trots att det är ganska långt och att det tar längre tid än man liksom tänker sig. Igår var vi på resande fot i typ 21 timmar om man räknar från när vi lämnade vår dörr hemma tills vi gick igenom vår hotell dörr. Man blir lätt lite lurad då man bara tittar på flygbiljetten och dess flygtimmar. Man får addera lite till...


I alla fall, allt gick bra och vi är framme. Här är det vackert väder och faktiskt ganska varmt med klarblå himmel. Klockan här nu 12:00 och det är ca 17-18 grader ute. Känns faktiskt nästan som om det är vår i luften här.

Igår var vi sååå trötta att vi somade runt 19:30. Att resa tar på krafterna men redan 05:00 vaknade jag idag pigg som en mört. Man fick liksom tvinga ner sig själv i sängen igen och försöka sova lite till. Hade jag varit hemma hade jag aldrig använt odet "tvinga". Då hade jag utan några som helst problem bara vänt mig om och somnat om.

Eftersom vi vaknade tidigt så tog vi oss en promenad, gick förbi McDonalds köpte en latte och promenerade sedan vidare. Nu är vi tillbaka på hotellet och skall snart ge oss ut igen....


Inga kommentarer: