söndag 13 november 2016

NORTH OF SCOTLAND TOYDOG SOCIETY

Hade ju tänkt blogga mera om min resa till England och Scotland förra helgen. Men nu har det gått en hel vecka och jag har inte fått tummen ur. För idag var det precis en vecka sedan som jag och Norma Inglis dömde och vi hade en fantastiskt antal hundar att gå igenom. Jag hade många fina Cavalier King Charles Spaniel, Japanese Chins och King Charles Spaniel.

Här nedan ser ni i alla fall några av mina vinnare. Tyvärr blev inte bilderna så bra i den hallen så det blev inte så mycket bilder. Har tyvärr ingen bild på min vinnande Charlie. Men några och det är ju alltid något..... ;)

Får skriva mer om min resa i morgon om jag känner mig piggare!!

Bästa Hane och BIR
HARANA JACK JONES
(AM & GBCH. Brookhaven Believe It Or Not - GBCH. Harana Cilla Black)

Bästa tik & BIM
CINDERAIC ARE YOU FOR ME
(AM & GBCH. Brookhaven Believe It Or Not - Cinderaic Only Me Is Essex)

Bästa Valp
LEWIS'S LEONARDO
(Tinglewood Tam O'Shanter - Rabymar Louby Lou)

BIR
SLEEPYHOLLOW BARBEQUE AT ANJULI
(Yama Secret Service - Sleepyhollow Olga)

Norma in action..

..och jag.. 


Inga kommentarer: