onsdag 6 september 2017

LÄNGTAR..


- Åh nu längtar jag...... För snart åker hela detta härliga gäng till Marbella, stora som små. På lördag går flyget från Landvetter och vilken klass vi åker i är ju faktiskt mindre viktigt. Huvudsaken är att vi får en helt underbar vecka i Spanien tillsammans. 

Vädret här i Kungsbacka idag gör ju inte att man längtar mindre. För det har nog regnat precis hela dagen och då utan uppehåll. Så tråkigt då jag lite känner mig begränsad för vad jag hade tänkt göra innan vi åker. Men skit samma, jag eller vi är ju bara borta en vecka så jag får väl hoppas att jag på något sätt kan ta med mig sol och lite värme hem och göra allt jag tänkt då istället. 

Helt ärligt, skall bli så sköööönt att bara få komma iväg i några dagar. Tänka på annat och göra annat. Känns som om jag behöver det just nu!!   ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken härlig idé att åka iväg allihop tillsammans så! Lite ovanligt tyvärr. Önskar er en jättemysig resa!