söndag 27 mars 2011

ERICA, HANNA, CAROLA & JAG

JAG & CAROLA

Lördagen började med att Hanna & jag gick omkring här hemma i mysbyxor och bara slappade. Hanna ringde då till Erica och tillsmmans kom de på att vi skulle mötas upp i stan efter att Erica hade slutat jobba för en fika. Sagt och gjort, Hanna & Jag hoppade ur våra "mysisar" och åkte in till stan för att träffa Erica.


Under fikan så tittar Erica på mig och säger - Men Peter, vet du vem som är i stan idag? Så klart jag hade koll på detta. Plötsligt säger Erica mitt under fikan att - Skall vi gå?? Behöver jag säga mera.....


Klockan var då 18:00 och det blev lite bråttom. Erica behövde hem och fixa till sig lite efter att ha jobbat en hel dag och jag & Hanna behövde också åka hem. 19:30 skulle showen med Carola börja, så vi hade inte så mycket tid.


Men effektiva som vi alla är så var vi utanför Lisebergshallen 19:18 eller nått! Snabbt in och köpa biljetter. In i hallen och bänka sig, sedan drog det igång.


Oj, vad kul när man gör sådana här impulsiva saker. Så skönt att få lite "glamour" i vardagen och inte bara gå hemma i "mysisar" hela dagarna...

Carola Showen "Elvis, Barbara & Jag" var väldigt bra. Om ni har möjlighet, gå och se den. Annars så köp skivan. En samling av godingar av Elvis & Barbara men med touch av Carola.

Vad pratar vi om??
"SMILE"
OK, EN TILL....
Erica, Jag & Hanna

Efter att ha sett Carola så gick vi vidare och tog oss en härlig och god drink "A la Erica". Skön avslutning på kvällen. Tack Erica & Hanna för en mycket mysig (utan mysisar) och trevlig kväll!!

Inga kommentarer: