onsdag 8 augusti 2012

FRISÖR !?


Nu på eftermiddagen har jag lekt frisör, då Jimmie hade råkat hamna under klippmaskinen med Susanne i andra ändan. Den sista biten behövde fixas till så de kom hit. Nu är jag ju ingen frisör, pappa är det så kanske ligger det i blodet, vem vet??
Jag brukar även då och då fixa till Per lite. Tyckte nog att det blev ganska bra på Jimmie. Hoppas han är nöjd i alla fall!
Själv får jag glatt vänta på att min far ”klipper till” mig, men hur var det nu med skomakarens barn??

Nu skall jag i alla fall hoppa in i duschen och göra mig redo för kvällen. Först skall alla hundar & valpar nattas och fixas. Känns på något sätt som om denna dag har varit väldigt lång. Eller så är det kanske för att jag har fått gjort mycket idag. Mer väntar på att bli gjort imorgon....

Inga kommentarer: