söndag 23 september 2012

SKÖNA SÖNDAG!!


Idag när jag kom upp så hade Per fixat allt. Så det enda jag behövde tänka på var mig själv!! – LUV!! För en stund sedan åkte han till flygplatsen för att hämta Lena som nu är tillbaka och skall vara här en vecka tror jag, eller nått!!

Denna gång är hon inte här i hundärende utan nått annat *Ler*. Hon känns speedad men jag lovar detta kommer blir bra och säkert kommer vi hitta på tokigheter även denna vecka. Det skall vara kul och leva och man blir faktiskt inte yngre än vad man gör sig. Vem vet kanske blir det en ny videoblogg!! Hihihihi….
Nu skall jag fixa till mig lite. Kollade precis i speglen – Gosh, bad hair day!! Lite facninerande var det också att vakna upp och se att många, väldigt många har läst inlägget ”Pinsam Story”. Det säger väl ändå en del om oss människor…  hahahhah…

Inga kommentarer: