onsdag 9 januari 2013

BESLUT!

Har nu mitt i röran och min sorg för "Charlie" tagit ett beslut, ett beslut som inte är det lättaste men ändå och trots allt ett beslut. Detta innebär att jag nu kommer att försöka hitta nån som kanske är intresserad av en eller två unga och pigga Cavalier tjejer.

 
Den yngsta är Vouges Florence och hon är nu ca 6 månader gammal. En dotter till Ch. Clopsville Gin Rickey och Vouges Upsadaisy.

Den andra är Vouges Delirious och hon är nu strax över 1 år. Hennes pappa är Ch. Clopsville Baileys och mamma är Ch. Vouges Christina. "Didi" som vi kallar henne är en kullsyster till bl.a. Vouges Dynasty som redan har vunnit 2 Cert och 2 Res-Cert.

Det är två fina Blenheim flickor och jag har ingen brådska att hitta hem till dem. De får egentligen gärna stanna! ;-) Har egentligen mest gamla hundar hemma, så att ha lite unga på tillväxt kanske hade varit bra. Så huvudsaken för mig är att de kommer till bra hem, där jag känner att de kan förvaltas på rätt och bästa sätt.

Jag har tyvärr inga nya bilder på dem, men man får gärna komma och titta på dem - in real life. Annars så kan jag försöka ta bilder även om jag inte är någon proffs fotograf! ;-)

Har kanske även nån lite äldre Cavalier som skulle kunna få ett nytt hem och familj. Men här kommer jag vara ännu hårdare om det nu går för här skall det verkligen vara bästa hemmet som finns. Men här är det endast sällskap som gäller, alltså ingen utställning eller avel. - Det är redan klart!!

Eftersom jag inte kommer åt att uppdatera min hemsida så gör jag en test här i bloggen. Om någon är intresserad eller har frågor maila då på; peter@vouges.se

Inga kommentarer: