fredag 15 februari 2013

GLAD IDAG!

Hum - har inte bloggat än idag då jag inte riktigt har haft nått speciellt att blogga om. Men det händer ju saker hela tiden i alla fall. Idag är det ju redan fredag igen, men idag har jag tagit det lite lugnt. Har så jäkla ont i ryggen så att den nästan känns som den är av! Men bara att det är fredag gör ju på nått sätt att det känns ok!

 
Är lite glad nu att se att mina valpar äter själva som hästar, alltså inte de från Findus. Men ärligt så vet jag ju inte hundra vad de äter då det serveras färskfoder. Efter allt som varit så kan man ju undra vad som finns i all mat. Och när det kommer till hundmat, - Vill vi verkligen veta?

Sedan har vi hunnit med ett besök till idag och en parning. Så nu får vi hoppas att det blir några fina valpar. Gillade faktiskt den tiken som parades, riktigt fin. Så förhoppningsvis blir det även några fina valpar där. Skall nog faktiskt försöka ta mig dit och titta på dem när de är lite äldre. Ibland kan det vara riktigt kul att åka och titta och se vad ens hanar ger i lite olika kombinationer.

Sedan fick jag ett trevligt mess precis nu. Från en glad och nöjd valpköpare som är så glad och stolt över sin lilla hund. Herregud vad glad man kan bli av sånt, nästan lite löjligt. Men ibland behöver man faktiskt höra sånt som är positivt och glatt också och inte bara allt som är negativt och fel hela tiden!!

Håller nu tummarna för alla som skall ställa på Cavalierspecialen i Stockholm i helgen. Hoppas att ni alla får en trevlig och framgångsrik dag!!

Inga kommentarer: