torsdag 14 februari 2013

SJUKLING!!

Vi har en sjukling i huset idag, och det är Hanna. Hon bor hos oss 3 dagar i veckan för att hon då jobbar på Freeport. Men denna gång så har hon blivit sjuk och ligger nu nerbäddad! Men vilken tur hon hade idag, för till middag bjöds det på - Kryddig kyckling soppa med sötpotatis!

 
Är det inte kyckling soppa som man äter eller blir bjuden på när man är sjuk? I alla fall i många filmer jag har sett. För att bo här är nästan som att vara med i en film ibland. Idag kanske det skulle varit en härlig, kärleksfull och romantisk variant då det är alla hjärtas dag, men jag känner att det är mera en B-komedi, typ a la "Porkys". Någon annan variant av film blir det inte på tal om. ;-)

Är så trött idag så jag tror faktiskt att jag skall ta och rasta hundarna och sedan gå och lägga mig. Tror jag tar med mig nån gammal film för att somna till, har inte någon ny så jag får välja nån tråkig jag redan har sett. Men helt ok, då somnar man fort....




Inga kommentarer: