lördag 25 maj 2013

KÖPA VALP?

Man märker lite nu att de som har tänkt skaffa valp denna sommar börja ringa/maila och kolla läget var det finns valpar någonstans. Jag tycker det ibland kan vara svårt att skicka dem vidare då jag inte riktigt har koll på vem som har valpar och inte. Dessutom har jag ju då heller ingen aning om vad det är för valpar och vilken/vilka kombinationer som är gjorda.

De enda jag egentligen kan göra är att hänvisa dem till Cavaliersällskapets valpförmedling. ELLER, så kan jag ju givetvis rekommendera de som har varit här och parat med mina hanar. För just nu så finns det eller kommer snart finnas valpar om allt går som det skall efter;

 

- Ch. Clopsville Baileys
- Ch. Clopsville Gin Rickey
- Ch. Rosscrea Free Loader
- Ch. Vouges Charlatan 

För är de efter mina hanar så är det ju också kombinationer som jag som hanhundsägare kan stå för. Så är ni intresserade så skicka mig ett mail på peter@vouges.se så kan jag skicka er vidare. - Bra va!! ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken superkvartett! Grattis till er som har så fina Cavalierer!