lördag 8 juni 2013

GRÅTT OCH DYSTERT!

 
Idag är himlen väldigt tung och grå. Riktigt dystert är det och även väldigt kallt.
 
Något annat som är väldigt tråkigt är jag jag igår kväll fick reda på att min Farbror Christer hade somnat in. Han somnade stilla in i sitt hem och hela hans familj var samlad. Fru, barn, Mamma och syskon med respektive. Så vackert och härligt att alla var där men samtidigt så väldigt sorgligt. 

Jag blir så ledsen bara jag tänker på allt detta. Hur tar man egentligen ett sista farväl? Men cancer är verkligen inget roligt och det drabbar så väldigt många idag.

Mina tankar går nu till hans två döttrar och fru som har misst en pappa och make. Till min farmor som har förlorat en son. Till min pappa och hans systrar som har förlorat en bror. - Jag tänker på er alla! 

Jag har alltid sagt att jag vill ha låten, "Jag vill alltid älska" på min egna begravning. Men nu får du Christer denna - Vila i frid! :(


Inga kommentarer: